Bezorging & service
Bezorging
LaptopParts4Less verstuurt de bestelde artikelen met PostNL of UPS. U krijgt bericht via e-mail wanneer uw bestelling door ons is verstuurd. In dit bericht vermelden wij tevens de verzendcode van PostNL of UPS. Hiermee kunt u de status van bezorging volgen via Track & Trace.
Verkeerd product ontvangen
Mocht het in het uitzonderlijke geval voorkomen dat u een verkeerd product ontvangen heeft, dan kunt u het natuurlijk altijd terugsturen naar LaptopParts4Less op onze kosten. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste product geleverd krijgt.
Transportschade
Neem nooit een beschadigd pakket bij ontvangst aan. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd te zijn, dan dient u binnen 24 uur op het postkantoor proces-verbaal te laten opmaken. Zonder dit verbaal kunnen wij het product niet omruilen. Neem vervolgens contact met ons op.
Service
Garantie op basis van carry-in
LP4L hanteert, met uitzondering van een zogenaamde D.O.A., garantie op basis van carry-in. Dit houdt in dat zowel de verzendkosten en het risico van verzending voor uw rekening is. Het risico van verzenden geldt voor zowel van uw adres naar ons adres en andersom.
Garantie op systemen
Wat is RMA?
Wat is D.O.A.?
Privacy Policy
Wanneer u een bestelling plaatst, hebben wij persoonlijke gegevens van u nodig om de bestelling naar behoren af te handelen. Deze gegevens worden nooit doorgegeven aan derden, want wij vinden het belangrijk dat uw privacy gewaarborgd wordt.
Lees onze Algemene Voorwaarden