Laptops op maat
Ga naar onze webshop
Laptops op maat
Ga naar onze webshop
Laptops op maat
Ga naar onze webshop
Laptops op maat
Ga naar onze webshop
Laptops op maat
Ga naar onze webshop
Laptops op maat
Ga naar onze webshop
Laptops op maat
Ga naar onze webshop

Bezorging & service

Bezorging

LaptopParts4Less verstuurt de bestelde artikelen met PostNL of UPS. U krijgt bericht via e-mail wanneer uw bestelling door ons is verstuurd. In dit bericht vermelden wij tevens de verzendcode van PostNL of UPS. Hiermee kunt u de status van bezorging volgen via Track & Trace.

Verkeerd product ontvangen

Mocht het in het uitzonderlijke geval voorkomen dat u een verkeerd product ontvangen heeft, dan kunt u het natuurlijk altijd terugsturen naar LaptopParts4Less op onze kosten. Wij zullen er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste product geleverd krijgt.

 

Transportschade

Neem nooit een beschadigd pakket bij ontvangst aan. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd te zijn, dan dient u binnen 24 uur op het postkantoor proces-verbaal te laten opmaken. Zonder dit verbaal kunnen wij het product niet omruilen. Neem vervolgens contact met ons op.

Service

Garantie op basis van carry-in

LP4L hanteert, met uitzondering van een zogenaamde D.O.A., garantie op basis van carry-in. Dit houdt in dat zowel de verzendkosten en het risico van verzending voor uw rekening is. Het risico van verzenden geldt voor zowel van uw adres naar ons adres en andersom.

Garantie op systemen

Laptops van LP4L worden geleverd met 2 jaar garantie. Op componenten zit 6 maanden garantie (tenzij anders vermeld). Bij een defect component hanteren wij in het eerste jaar een directe omruilgarantie. Indien op het moment van omruil het betreffende component niet meer leverbaar is, zullen wij in overleg met u naar een passend alternatief zoeken.

Wat is RMA?

RMA staat voor (Return Material Authorisation). Als u defecte hardware heeft, kunt u een RMA-formulier aanvragen. Deze u kunt gebruiken om uw product aan ons terug te sturen. Als wij het product hebben ontvangen, zullen wij uw reparatie zo snel mogelijk afhandelen.

Wat is D.O.A.?

De afkorting D.O.A. staat voor Dead on Arrival. Dit houdt in dat u het product defect hebt ontvangen of dat het product binnen 8 kalenderdagen na factuurdatum defect gaat. In het geval van een D.O.A. geldt dat het product binnen 8 kalenderdagen weer in het bezit dient te zijn van LP4L. U kunt het product samen met het ingevulde RMA-formulier opsturen.

Privacy Policy

Wanneer u een bestelling plaatst, hebben wij persoonlijke gegevens van u nodig om de bestelling naar behoren af te handelen. Deze gegevens worden nooit doorgegeven aan derden, want wij vinden het belangrijk dat uw privacy gewaarborgd wordt.

Lees onze Algemene Voorwaarden